Quantu Pesu pò Ascensu a Gru à Torre?

A3Una gru a torre tipica hà e seguenti specificazioni:
Altezza massima senza supportu - 265 piedi (80 metri) A grua pò avè una altezza tutale assai più grande di 265 piedi s'ellu hè ligatu à l'edifiziu cum'è l'edifiziu si sviluppa intornu à a gru.
Portata massima - 230 piedi (70 metri)
A putenza massima di elevazione - 19,8 tunnellate (18 tonnellate metriche), 300 tonnellate-metri (tunnellate metriche = tonnellate)
Contrappesi - 20 tunnellati (16,3 tunnillati metrici)
A carica massima chì a grua pò alzà hè di 18 tunnellate metriche (39.690 liri), ma a grua ùn pò micca alzà quellu pesu se a carica hè posizionata à a fine di u jib.A più vicina a carica hè posizionata à u mastru, u più pesu a gru pò elevà in modu sicuru.A classificazione di 300 tonnellate di metri vi dice a relazione.Per esempiu, se l'operatore posiziona a carica à 30 metri (100 piedi) da u mastru, a grua pò elevà un massimu di 10,1 tunnellate.
A gru usa dui interruttori di limite per assicurà chì l'operatore ùn sovraccarica a gru:
L'interruttore di carica massima monitoreghja a tira nantu à u cable è assicura chì a carica ùn supera micca 18 tunnellate.
L'interruttore di u mumentu di carica assicura chì l'operatore ùn supere micca a classificazione di tonnellate di a gru mentre a carica si move nantu à u jib.Un assemblea di testa di gattu in l'unità di slewing pò misurà a quantità di colapsu in u jib è sensu quandu si trova una cundizione di sopracarga.
Avà, saria un prublema abbastanza grande se una di queste cose cascassi nantu à un situ di travagliu.Scupritemu ciò chì mantene queste strutture massive in piedi.


Tempu di Postu: Mar-07-2022