New Flat Top Tower Crane

YUXINGAN hà aghjustatu un novu mudellu à a so selezzione di gru à torre flat top.U 470 EC-B in cunfigurazioni 17.6 è 22-ton si unisce à l'estremità superiore di a so serie EC-B cù ingegneria per assemblea è trasportu faciule.Un articulu recente in u situ web di l'America Highways revisa e caratteristiche è e capacità rinfurzate di sta nova gru.

Avà dispunibule

U 470 EC-B hè andatu in vendita in ghjennaghju di questu annu.E duie cunfigurazioni presentanu una lunghezza di jib di 262 piedi.À quella portata, a gru di 17,6 tonnellate hà una capacità di carica massima di u capu di bracciale di pocu più di 3,5 tunnellate, è u mudellu di 20 tunnellate una capacità di pocu più di 3 tunnellate.A 10 piedi.L'estensione di jib hè dispunibule.

In combinazione cù u sistema di torre Liebherr 24 HC 420, u 470 EC-B furnisce una soluzione rentabile cù altezza di ganciu autoportante finu à 222 piedi.

Cuncepitu per u trasportu è a stallazione faciule

A simplificazione di u trasportu è l'assemblea di a grua era in prima linea di u stadiu di sviluppu.Attachment of the jib and counter-jib à a piattaforma di rotazione hè stata simplificata cù cunnessione di assemblea rapida.U trasportu di l'assemblea di slewing, jib, è counter ballast richiede l'usu di solu cinque camioni, chì risparmia u tempu è riduce l'emissioni.

Cabina spaziosa è sofisticata

Trè versioni di a cabina di l'operatore sò dispunibili: LiCAB Basic, Air è AirPlus.Ciascuna hà un spaziu di pavimentu di più di 6 sq. ft. è una vista senza restrizioni di u travagliu chì succede intornu è sottu.Un schermu touch screen da 12" di novu sviluppatu presenta un sistema operatore amichevule cù menu specifichi è una multitùdine di opzioni di lingua.


Tempu di post: 24-May-2022