Terex presenta CTT 202-10 Flat Top Tower Crane

U novu Terex CTT 202-10 hè dispunibule in trè opzioni di chassis, da u budget à u rendiment, cù l'opzioni di basa di 3.8m, 4.5m è 6m.
Disponibile cù masti H20, TS21 è TS16, i novi gru sò dispunibuli in larghezze da 1,6 m à 2,1 m, chì permettenu à i clienti di gestisce l'inventarii di cumpunenti mentre risponde à i costi di l'altitudine di a torre.
"Cù stu novu mudellu di gru a torre Terex CTT 202-10, avemu lanciatu una gru assai flexible è cumpetitiva.U nostru focus principalu hè sempre statu di sviluppà gru efficienti è versatili chì ci furniscenu à i clienti u megliu ritornu di l'investimentu ", hà dettu Nicola Castenetto, Terex Tower Cranes Business Development Manager.
"In più di furnisce un rendimentu eccellente di u produttu à un prezzu attraente, avemu ancu previstu valori residuali elevati per risponde à i bisogni futuri di i clienti".
A gru a torre flat-top CTT 202-10 offre una larga gamma di opzioni, offre à i clienti nove diverse cunfigurazioni di boom da 25m à 65m per adattà à e diverse esigenze di u cantiere.
Cù u so graficu di carica cumpetitiva, a gru offre una capacità di elevazione di fin'à 10 tunnellate à lunghezze sin'à 24,2 m, secondu u paràmetru di u boom, è pò elevà sin'à 65 m à lunghezze di boom 2,3 ton di carica.
Inoltre, a funzione Terex Power Plus permetterà temporaneamente un aumentu di 10% in u mumentu di carica massima in cundizioni specifiche è cuntrullate, fornendu cusì à l'operatore una capacità di elevazione supplementaria in queste cundizioni.
U sediu cumpletamente regulabile è i cuntrolli di joystick cù una corta durata di viaghju furniscenu una sperienza di travagliu còmode durante i turni longu.
In più, u riscaldamentu è l'aria condizionata integrati mantenenu una temperatura constante di a cabina, indipendentemente da a temperatura invernale sottu u congelamentu o u calore di l'estiu.
U grande display di culore di 18 cm cù schermu anti-glare furnisce à l'operatore dati operativi è di risoluzione di prublemi.
A velocità di elevazione, oscillazione è trolley sò pensate per permette à l'operatori di spustà è di pusà carichi pesanti in modu efficiente è precisu.
U novu sistema di cuntrollu di a gru cù opzioni di cunfigurazione ampliate permette à u CTT 202-10 di adattà rapidamente à e diverse esigenze di u situ di travagliu.
U pacchettu di cuntrollu include Terex Power Matching, chì permette à l'operatori di sceglie trà prestazione operativa o cunsumu d'energia ridutta per risponde à i bisogni di elevazione.
Sicondu a cunfigurazione di a torre, a nova gru CTT 202-10 offre una altezza massima di u ganciu di 76,7 metri è una altezza massima di gru competitiva per riduce u tempu di custruzzione è i costi di u situ.
Ottimizati per u trasportu, tutte e sezioni di a torre sò preinstallate cù scale d'aluminiu per una stallazione efficiente. Inoltre, ogni sezione di boom hà una linea di salvezza indipendente per aiutà in installazioni sicure à alta altitudine, è i passaggi di boom galvanizzati allarganu a vita di travagliu.
A nova gru a torre Terex CT 202-10 flat-top pò esse dotata di un telecomando radio, chì permette à l'operatori di travaglià remotamente se ne necessariu, migliurà l'efficienza operativa. cum'è u sistema telematicu di a torre Terex di prossima generazione T-Link.


Tempu di post: 24-May-2022