A cosa deve esse prestata attenzione quandu a smerigliatrice angolare hè aduprata cum'è strumentu di supportu per i dischi di taglio?

A mola di resina hè un ughjettu poroso cumpostu di abrasivi è adesivi. Cù i sferenti prucessi di fabricazione di abrasivi, agenti di ligame è mole di macinazione, e caratteristiche di e mole di resina cambianu assai, chì hà un impattu impurtante in a precisione, a rugosità è a produtividade. Per quessa, a mola adattata deve esse sceltu secondu a situazione specifica. Ciò chì vogliu sparte oghje hè ciò chì importa chì deve esse attentu à quandu u grinder d'angolo hè utilizatu com'è strumentu di supportu per i dischi di taglio?

Passi di l'operazione

1. Prima di u funziunamentu, portà a robba di travagliu, appiccicate i braccialetti, è portà l'equipaggiu protettivu è i vetri protettivi quandu u travagliu, ma i guanti ùn sò micca permessi.

2. Verificate s'ellu l'angle grinder hà un certificatu è s'ellu hè scadutu. Verificate se a macchina corneale pò esse usata, s'ellu a smerigliatrice angulare hà parti di fuga, è e parti metalliche di i fili sò esposti à l'aria.

3. Arrange i fili di u grinder angulu pulitamente è ùn affettanu micca l'usu o grinding di i fili quandu u grinder angulu hè travagliatu.

4. Siate sicuru di tene u grinder angle strettu quandu usu, è ùn lascià u grinder angle esce è ferite ghjente. Prima di accende u putere, assicuratevi chì l'interruttore di a macchina corneale hè in a pusizione off per impediscenu l'accensione momentanea è ferite a ghjente.

5. Dopu avè attivatu l'interruttore, aspittà chì u discu di grinding angle di l'angle grinder rote stabilmente prima di pudè travaglià.

6. Ùn aduprate micca cracke o altre rota di grinding avversi.

7. Cutting machine deve esse furnitu cù un scudo piastra azzaru, deve esse in gradu di assicurà chì quandu u grinding wheel à bluccà débris quandu ruttu.

8. Quandu in usu, deve fà Mars falà oltri quannu misuri taglio horizontale à prevene dannu à altri bastone.

9. Quandu taglià, dopu à taglià l'articuli deve esse clamped prima di principià u travagliu.


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021