Cumu cresce a gru a torre?

I gru di torre arrivanu à u situ di custruzzione nantu à 10 à 12 rimorchi di tractor.L'equipaggiu usa una gru mobile per assemblà u fioccu è a seccione di a machina, è mette questi membri orizontali nantu à un mastru di 40 piedi (12 m) chì hè custituitu da duie sezioni di mastru.A gru mobile poi aghjunghje i contrapesi.
U mastru s'alza da stu fundamentu fermu.U mastru hè una grande struttura triangulata di lattice, tipicamente 10 piedi (3,2 metri) quadrati.A struttura triangulata dà à u mastru a forza di mantene in verticale.
Per alzà à a so altezza massima, a grua si sviluppa una sezione di mastru à a volta!L'equipaggiu usa un climber superiore o un quadru di scalata chì si mette trà l'unità di slewing è a cima di u mastru.Eccu u prucessu:
L'equipaggiu pende un pesu nantu à u jib per equilibrà u contrappesu.
L'equipaggiu stacca l'unità di slewing da a cima di u mastru.Grandi rams idraulichi in u cima climber spingenu l'unità di slewing up 20 piedi (6 m).
L'operatore di a grua usa a gru per elevà una altra sezione di mastru di 20 piedi in u spaziu apertu da u quadru di arrampicata.Una volta imbuttata in u locu, a gru hè 20 piedi più altu!
Quandu l'edifiziu hè finitu è ​​hè u tempu per a grua di falà, u prucessu hè invertitu - a grua disassemble u so propiu mastru è poi grue più chjuche disassemble u restu.
A4


Tempu di Postu: Mar-07-2022