A tendenza di sviluppu di i dischi di taglio in a futura industria di machini

Cù più è più tippi di prudutti in l'industria di machini, è tecnulugia sempre più avanzata, più prudutti meccanichi anu da esse processati. Di solitu, u trasfurmazioni di ogni parte meccanica deve esse furmatu da fogli di taglio, è dopu a molla è a lucidatura. Chamfering, dopu una seria di prucessi, diventa infine una parte meccanica qualificata. Cum'è assistente per a trasfurmazioni di parti meccaniche, u discu di taglio hè a so qualità, affidabilità, alta efficienza è sicurità. Ogni centru di machining presta più attenzione à questu quandu compra. I pruduttori di cutting-chip sò di fronte à a tendenza di sviluppu di a futura industria di machini, è i requisiti di futuri centri di machining per cutting-chips tendenu à i seguenti dui aspetti.

Produttori di dischi di taglio

1. A durezza di discu di taglio. Di fronte à u futuru, ci saranu più è più novi prudutti di metalli, cusì i requisiti di durezza di i prudutti di taglio di discu di i pruduttori di discu di taglio sò ancu in crescita. A durezza di i discu di taglio determina u primu tagliu di u pruduttu. Attualmente, L'effettu di macinazione d'alta precisione purtatu da abrasivi super-duru hè statu largamente ricunnisciutu.

2. A migliione di a struttura fisica di arnesi abrasivi, cum'è l'aumentu di u numeru di particeddi abrasivi chì agiscenu nantu à u travagliu per unità di tempu, aumentendu a durata media di grinding, è cresce a superficia di cuntattu di grinding, tutti chì cambianu a quantità di grinding. per unità di tempu, chì hè efficace Efficienza mejorata; I pruduttori di lame di taglio ponu veramente capisce u mercatu futuru solu quandu e lame di taglio veramente migliurà l'efficienza di u produttu.

Cù u sviluppu di l'industria di machini in u futuru, più è più cumpagnie di discu di taglio anu cuminciatu à entre in stu mercatu, è parechje cumpagnie anu cuminciatu à aghjurnà a so tecnulugia di u produttu, sperendu à sviluppà più prudutti chì sò più adattati per u livellu di sviluppu di l'. industria di machini in quellu tempu.


Tempu di posta: 30-novembre-2021